ΕΞΑΤΜΙΣΗ

Πώς μπορείτε να μειώσετε τα υπερβολικά καυσαέρια;

Η λύση είναι Carbon CLEANING.

Αν το χρώμα του καπνού είναι μαύρο

Image34

  • Μαύρος καπνός από την εξάτμιση δείχνει ότι η καύση του καυσίμου δεν είναι ισορροπημένη. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει πάρα πολύ καύσιμο σε σχέση με τον αέρα με το οποίο αναμιγνύεται μέσα στο θάλαμο καύσης. Επεξήγηση: είτε δεν υπάρχει αρκετός αέρας, ή υπάρχει υπερβολική ποσότητα καυσίμου.
  • Εάν το όχημά σας διαθέτει ψεκασμό καυσίμου, μπορεί οι αισθητήρες του συστήματος ψεκασμού να μην είναι καλά τοποθετημένοι. Αν κάποιος από τους αισθητήρες δυσλειτουργεί ή δεν βρίσκεται σε καλή τοποθεσία, είναι πιθανό πάρα πολύ καύσιμο να εγχύεται μέσα στον κύλινδρο, δημιουργώντας πολύ πλούσιο μείγμα καυσίμου, με αποτέλεσμα την μη ισορροπημένη καύση και, ως εκ τούτου, μαύρο καπνό. Σε αυτήν την περίπτωση, θα πρέπει να πάτε το όχημά σας σε ένα γκαράζ για να ελέγξετε το σύστημα ψεκασμού και εάν υπάρχουν ελαττωματικοί αισθητήρες να τους αντικαταστήσετε.
  • Μπορεί επίσης να χρειάζεται να αλλάξετε το φίλτρο αέρα . Ένα βρώμικο φίλτρο αέρα εμποδίζει την εισροή επαρκούς επίπεδου αέρα, και κατά συνέπεια θα προκαλέσει το μείγμα αέρα / καυσίμου να είναι πολύ πλούσιο σε καύσιμο. Έτσι μπορεί να εμφανισθεί μαύρος καπνό στην εξάτμιση .

Αν το χρώμα του καπνού είναι μπλε

Image35

  • Μπλε καπνός είναι μια πολύ κακή ένδειξη ότι το πετρέλαιο καίει στη μηχανή σας. Πηγαίνετε το όχημά σας το συντομότερο δυνατό για έλεγχο στο συνεργείο έτσι ώστε να προσδιοριστεί η πηγή της διαρροής.
  • Αν έχετε χρησιμοποιήσει ένα λάδι χαμηλής ποιότητας για την τελευταία αλλαγή λαδιού σας, το λάδι πρέπει να αλλάξει, καθώς είναι είτε πολύ παχύρρευστο ή πολύ αραιωμένο. Σε τέτοιες περιπτώσεις, το λάδι διαφεύγει μέσω των ελατηρίων μέσα στο θάλαμο καύσης, όπου καίγεται και παράγει μπλε καπνό.
  • Εάν το όχημά σας είναι παλιό ή αν έχει υπερβολικά χιλιόμετρα, είναι πιθανό ότι ο κινητήρας έχει φθαρεί. Σε αυτή την περίπτωση, είναι απαραίτητο να εκτελέσετε μια γενική επισκευή του κινητήρα.
  • Αν το αυτοκίνητό σας δεν διαθέτει δύναμη, ιδιαίτερα σε ανηφόρα είναι πιθανό ότι τα τμήματα του εμβόλου είναι ελαττωματικά. Αν είναι πραγματικά αυτή η περίπτωση, το λάδι μπορεί να μπει στο θάλαμο καύσης και να καεί, με αποτέλεσμα τον μπλε καπνού. Σε αυτή την περίπτωση υπάρχει απώλεια ισχύος , και απαιτείται μεγάλο κόστος για επισκευή του κινητήρα.
  • Εάν το όχημα έχει την κανονική του ισχύ και ο καπνός βγαίνει κυρίως κατά την επιτάχυνση, αυτό είναι ένα πρόβλημα του στελέχους της βαλβίδας . Σε αυτή την περίπτωση, πρέπει να γίνει αντικατάσταση των βαλβίδων.
  • Τέλος, αν έχετε ένα turbo κινητήρα, είναι πιθανό ότι η πηγή της διαρροής να είναι στον υπερσυμπιεστή. Λάδι διαφεύγει μέσω διαρροών του στο σύστημα εξαγωγής καυσαερίων με τη μορφή μπλε καπνού.

Εάν το χρώμα του καπνού είναι λευκό

Image36

  • Λευκό αποτελέσματα καπνού από την συμπύκνωση του ατμού ζεστού νερού που έρχεται σε επαφή με το κρύο εξωτερικό αέρα.
  • Εάν λευκό καπνό εκπέμπει όταν ξεκινάτε για πρώτη φορά ένα κρύο αυτοκίνητο στο δροσερό καιρό, είναι απόλυτα φυσιολογικό. Αυτό είναι απλά το αποτέλεσμα της εξάτμισης του νερού που έχει συσσωρευτεί στο εσωτερικό του συστήματος εξάτμισης, ενώ το αυτοκίνητο ήταν σταματημένο. Να είστε βέβαιοι, όλα είναι καλά!
  • Αν δείτε λευκό καπνό που βγαίνει από την εξάτμιση όλη την ώρα, ακόμα και όταν ο κινητήρας είναι ζεστός, αυτό οφείλεται σε διαρροή στη φλάντζα κεφαλής. Εάν η φλάντζα έχει ραγίσει ή φθαρεί, το νερό θα διεισδύσει μέσα στους κυλίνδρους, και υπό την επίδραση αυξημένης θερμοκρασίας, θα δημιουργήσει λευκό καπνό που εκπέμπεται από το σύστημα εξάτμισης. Όταν συμβεί αυτό, θα πρέπει πρώτα να ελέγξετε τη στάθμη του ψυκτικού του οχήματός σας. Αν είναι χαμηλά αυτό είναι ένα κακό σημάδι και τότε είναι επιτακτική ανάγκη να δούμε έναν μηχανικό όσο το δυνατόν συντομότερα.

Πρότυπα καυσαερίων ανάλογα με τις εκπομπές των οχημάτων

lic

Επιβάλλονται έλεγχοι οχήματος για να εξασφαλιστεί ότι το όχημα είναι ασφαλές και εντός των ορίων των προτύπων ρύπανσης.

Κατά τη διάρκεια του ελέγχου, ο ελεγκτής επαληθεύει ότι οι ρύποι του αέρα είναι κάτω από το όριο, όπως ορίζεται από την νομοθεσία για την καταπολέμηση της ρύπανσης. Σε περίπτωση που ένα όχημα δεν περάσει τον έλεγχο των εκπομπών, θα πρέπει να υποβληθούν στις απαραίτητες τροποποιήσεις για να πέσει πίσω κάτω από τα προβλεπόμενα όρια και να γίνει επανέλεγχος, προκειμένου να διαπιστωθεί εάν μπορεί να κυκλοφορήσει ή όχι.

Πώς να περιοριστούν οι εκπομπές καυσίμων, προκειμένου να περάσετε των έλεγχο στο ΚΤΕΟ ;

Η λιγότερο δαπανηρή επιλογή , χωρίς την ανάγκη για αποσυναρμολόγηση με τον συντομότερο χρόνο υπηρεσίας, η οποία είναι μια εναλλακτική λύση προκειμένου να αποφύγουμε την αντικατάσταση εξαρτημάτων, είναι ο καθαρισμός με έκχυση υδρογόνου στον κινητήρα, που κάνει η μηχανή CARBON CLEANING MACHINE.

Η υπηρεσία αυτή λειτουργεί ως προληπτική συντήρηση, συνιστάται κάθε 15.000 χιλιόμετρα, και μπορεί επίσης να επιλύσει τα υφιστάμενα προβλήματα στον κινητήρα.

— Author